neděle 19. dubna 2015

Menší zamyšlení, aneb reakce na článek v novinách.

Dnes jsem narazil na článek o statním důchodě živnostníku http://ekonomika.idnes.cz/duchod-osvc-podnikatel-zalohy-vyssi-dvf-/ekonomika.aspx?c=A150419_113304_ekonomika_hro#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6
Paní Marksová v něm vyzývá živnostníky, aby si platili vyšší zálohy na sociální pojištění. Uvádí, že pokud tak neučiní státní důchod, který jim bude vyplácen nebude stačit a budou muset pobírat sociální dávky. 
Musel jsem se zamyslet nad tím, proč lidí fungují jako OSVČ. Došel jsem k závěru, že jedním důvodem určitě musí byt pocit nezávislosti, který tímto získají. 
Další otázka je, zda se tito lidé spoléhají na to, že budou dostávat důchod od státu. Pokud ano, je to určitě veliká chyba. 
Sám jsem došel k závěru, že peníze, které možná dostanu od státu mi určitě nebudou stačit na život. A proto si ukládám peníze na místo kde to má smysl.  Mám svůj majetkový účet, kde se mi peníze zhodnocuji. Protože je investují do celosvětové ekonomiky. Tak jak to dělají lidé ze západních států. Platit státu vyšší zálohy nemá smysl, protože tyto peníze stát nikterak neinvestuje, ale pouze spotřebovává.
Proto všem taky doporučují, investujte své peníze. Když budete ukládat každý měsíc nějakou částku, určitě své prostředky zhodnotíte zajímavým způsobem. A můžete si takto vybudovat majetek, který budete pak čerpat.
Není potřeba čekat na to, až stát něco vymyslí, stejně to nikdy neudělá. Každá osoba, co funguje jako OSVČ je zvyklá se o sebe postarat, tak to dělejte i v tomto případě. Čím dříve začnete, tím větší možnosti pak máte.
Nečekejte na to, až bude pozdě. Jestliže Vás zajímají informace, jak si otevřít svůj majetkový účet, neváhejte a kontaktujte mě tomassikora.finance@gmail.com, +420 606 267 520. Rád Vám vše vysvětlím a poradím.

Žádné komentáře:

Okomentovat