neděle 1. února 2015

Ile zarabiamy?

Dzisiaj przeczytałem fajny artykuł:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/4-5-Polakow-zarabia-mniej-niz-3549-zl-netto-7228674.html


Ta tabela dała mi dużo do myślenia. Zastanawiałem się dlaczego tak jest. I na co wpadłem?
Sam znam mnóstwo osób, które naokrągło marudzą jak bardzo im się nie chce do pracy, że szefowie ich wkurzają, mają głupich współpracowników. W tym by nie było nic złego, ale pytanie dlaczego te osoby poprostu nie zmienią pracę, lub nie zaczną z własnym biznesem?
Uważam, że najczęściej broni im w tym strach z ryzyka. Może nie znajdę lepiej płatnej pracy a biznes, to przecież tylko ryzyko. A siedzienie w miejscu bez sensu nie jest ryzykowne? Co się stanie kiedy właściciel się ze mną pożegna?
Całe życie to jest ryzyko i dlatego jest tak ekscytujące.
Każdej osobie, która poszukuje nowe możliwości jak zadbać o lepsze czasy trzymam kciuki, żeby jej się to udało. Ale pamiętajcie, trzeba wydać 110% z siebie i starać się, żeby było potem lepiej.
Chętnie doradzę tym, którzy są przekonani, że chcą coś nowego rozpocząć. Jeżeli chcesz coś co jeszcze nigdy nie miałeś, to musisz rozpocząć robić to czego jescze nigdy nie robiłeś.
Mój e-mail: tomassikora.finance@gmial.com śmiało piszcie.
Oczekuje również na wasze komentarze
Trzymajcie się

Žádné komentáře:

Okomentovat